Oplichters gespot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babbeltruc directeur van de Solingen Fabriek in Zwitserland

Ga naar beneden

Babbeltruc directeur van de Solingen Fabriek in Zwitserland Empty Babbeltruc directeur van de Solingen Fabriek in Zwitserland

Bericht van Admin wo jan 11, 2017 10:02 am

Wij kregen 10 januari de volgende melding:

Vanmiddag rond twaalf uur ben ik in Vlaardingen (Kethelweg) door een keurige heer in een nogal dure auto aangesproken die mij de weg vroeg naar Rotterdam omdat hij op weg was naar Zwitserland.
Hij stelde zich voor als de directeur van de Solingen Fabriek in Zwitserland.
Omdat ik hem vriendelijk te woord stond bood hij mij een messenset ter waarde van 300,00 Euro , gratis, aan.
Hij had nog drie dozen met pannensets achter in de auto staan. Die wilde hij niet naar Zwitserland meenemen (vanwege de dure invoerrechten aan de grens) Hij bood mij de dozen aan die 3500 Euro waard zouden zijn. Na lang praten (ik had geen zin in die dozen (ze waren 5000,00 Euro waard) haalde hij mij toch over om ze voor 1000 Euro over te nemen. Ter goeder trouw ging ik er mee akkoord. Maar thuis zei mijn echtgenote dat dat bedriegerij was.
Op internet heb ik het nagekeken en ik schrok verschrikkelijk: bladzijden vól met dezelfde verhalen van datgene wat mij was overkomen.
Stom genoeg heb ik het automerk en de nummerplaat niet opgenomen.

Op het internet heb ik álle reacties van mensen gevonden toen ik intikte “Directeur Solingen Zwitserland”. Deze truc is al vanaf 2014 in Nederland aan de gang.

Admin
Admin

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 10-10-16

https://oplichtersgespot.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum